SKRIVET: 2010-11-01, kl 14:54:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

hejhej

min natt har varit skitbra
först tillbringade jag natten hos sabrija
sedan denna natt tillbringade hon natten här hos mig
kan säga att vi somnade lite sent då!
vi var inne på Omegle och camade med olika personer till ca klockan 02.30
eller något sånt
och efter det blev det en Skräckfilm
eftersom det var ju Helloween igår!
och då blev klockan sedan halv 5 på morgonen!
ojjojj
'
filmen hette The hole
och den var ganska bra
eller den var sådär
fast meningen var att man skulle bli lite skrämd
det blav man i första halvan av filmen
men efter det så var det mest "spännande"
'
iallafall..
vi vågade ej att sova ensamma
så vi alla 3 sov i samma säng
det var Jag , Sabrija och Doris 
Doris fick sova mellan oss vid våra huvuden
men eftersom att hunden var så fet så puttade vi ner henne igen
så stog hon där och glodde på mig och på sängen
då sa jag -varsegod
då hoppade den upp och rullade ihop sig till en boll bland våra fötter
'
ja det var  min natt iallafall
hoppas att ni har haft det bra på eran halloween!
(om bilden
ska det där vara godis eller ska det vara droger?!?!?!??........)
'
:p förlåt för att jag inte har bloggat så mycket dom senaste dagarna
men jag har varit lite upptagen
senare ikväll så blire kanske att vara med Sabrija igen
tänkte att vi skulle gå till gungan o sitta där och chilla lite
hejdå :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: