SKRIVET: 2010-11-05, kl 17:11:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

vad är problemet?!

folk har anklagat mig att JAG har hackat någons Facebook och MSN
jag har sagt -nej det är inte jag
men ändå går dom på mig
som om allt var MITT fel
jag skulle väll ha sagt
-Hahahah aah det var jag skulle bara "skoja" lite.
men nu sa jag inte det
så dom tror att jag har hackat facebooken + msnen
är bara så himla arg just nu
och vad är det för bild dom snackar om?!
jag förstår mig inte på folk ibland
litar inte dom på mig eller?!
trodde att vi "var vänner"
trodde att dom litade på mig
men det gör dom inte alls
kanske har jag fel att lita på dom också?..
jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra
allt är så himla ...
bara så himla konstigt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: