SKRIVET: 2010-11-02, kl 15:36:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon/eftermiddag..antar jag väll

jooo vaknade för en stund sen
och jag lyssnar ju självklart på musik ^^
jag är nu inne på facebookmsn & spotify
inte för att det är så intressant men ändå
'
tror att det kommer att bli lite kyligt idag
det är mörkt och det blåser lite smått här och där
ganska mysigt tycker jag
skulle vara extra mysigt om det regnade
'
saknar sommaren lite faktis
fast.. förra sommaren så var det inte så varmt tyckte inte jag
det var mest blåsigt eller nått
eller dom första månaden var det inte så soligt
men sen mot slutet so var det underbart
och då kom hösten
vilket vi är inne i nu
det blir höst och efter hösten blir det vinter
'
jag hatar vintern...
eller hatar och hatar
det är kanske är ett starkt ord
men jag gillar den inte
det är så kallt
och det är så mycket kläder man ska ha på sig
jag kommer att sakna att man bara kna gåut i shorts och linne
som på sommaren
tänk på det när det är vinter hörni!
'
tänk på vad skönt det skulle vara att känna sommarvärmen
och att bara kunna bada, sola, gå ut i lätta kläder som fladdrar i vinden
tänk på det
'
jag lyssnar just nu på Drumer boy
ni kommer att hitta låten om ni skrollar ner på bloggen
eller vad man nu ska kalla det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: